goodbye friendship and hello heartache.

sitter och smider planer för imorgon, lura mamma var verkligen inte så lätt som jag trodde. fast jag tror ändå att jag har löst det hyggligt bra faktiskt hehe. buuusigt

förutom dessa planer på att dra till Lund över en dag så har jag även denna jävla matte att beskymra mig över, fan vad dåligt det kommer gå imorgon.. varför går jag teknik när jag inte klarar av detta för?! jag är inte ens säker på att detta är något jag vill hålla på med i framtiden!
meeen med hjälp av kaffe och ett nyfunnet bra band så får jag väl försöka att överleva.
Cinematic Sunrise in my heart!

www.myspace.com/cinematicsunrise
underbaraste låten, ''crossing our fingers for the summer''
lyssna och bara le!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0