fysik-fan-helvete.

har insett efter ca 3-3,5 timmars seriöst pluggande att jag verkligen inte kan något, och kommer inte kunna något heller tills imorgon, vad är detta!?
jag har verkligen försökt men jag får helt enkelt inte in allt i huvudet, det är omöjligt.. sen börjar allt kaffe gå ur mig så knappt jag kan hålla ögonen öppna längre.
men kan konstatera två saker iallafall!:
1. det spelar ingen roll ifall du slänger boken under sängen eller gömmer den under kudden, du kommer ändå få göra provet förr eller senare, + att du måste krypa under och hämta den igen, vilket för min del innebär att man kommer in i en helt ny värld. ja, jag har en alldeles egen värld under min säng.  hur galet är int de (!?)
2. du blir inte smartare av att slänga boken i väggen, och där för min del gör jag det stackars livet lite värre för mina redan så utsatta grannar. sen kan jag tillägga att det inte heller hjälper att ''slå in det i huvudet'', bokstavligen, det gör bara ont och man ser rätt galen ut efter ett tag.. (personliga erfarenheter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0