before daylight.

livet alltså!

min mobil lever igen, otroligt! har insett att jag nog inte ska spela fotboll med den mer i skolkorridorerna..
de 3 timmarna och 45 minuterna utan mobil var bland de värre jag varit med om. faktiskt!

är lagom trött efter gårdagen men en bra kväll var det, trots att vissa saker kanske kunde varit annolunda. men tack Dea och alla andra för en sjukt bra kväll och tack jenni för en undebar morgon men rostande mackor och massa prat, du är en fin människa, glöm inte de.

sen har jag just nu slut på tårar och godis så jag slänger nu matteboken i väggen och taggar istället Underoath + Intohimo på måndag med Emma. känner att jag behöver det just nu..

och mamma har TROLIGTVIS fixat jobb åt mig, sweet!  b young i jkpg, kan bli ett äventyr om jag nu skulle få det.



men nu ska jag baka kakor med en lyckligt hemkommen mamma (hon har varit och kollat på hv-timrå idag).  jag älskar livet, och livet.. ja gillar mig med ibland faktiskt! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0