a izaac to remember.

jaha, då har man duschat, packat och druckit kaffe.. nu då?
fattar inte riktigt vad jag tänkte på igår, eller rättare sagt i morse kl. 05.14 när jag ställde klockan på 08.00. jag borde känna mig själv bättre än de, allt jag gör går snabbt! jag äter snabbt, duschar snabbt, går snabbt! varför ska jag då upp så jävla tidigt? typiskt mig, självplågeri så det bara skriker om de..
menmen, ska verkligen inte klaga nu, det är bara 1 timme kvar sen går tåget mot huskvarna och sedan vidare mot estocolmo! S.W.E.E.T

måste bara berätta att jag innan var med om något som enligt mig kan kvalifiseras till något av det värsta, eller mer jobbigaste man kan vara med om på en morgon. alltså när det inträffar, hela världen går i slow-motion och man vill bara skrika och försöka rädda situationen, slänga sig handlöst, men som alla vet är det meningslöst. alla har varit med om det, jag pratar såklart om när man tappar frukost mackan på golvet, UPP O NER! seriöst, jag kan knappt komma på något värre, de enda som skulle kunna konkurrera är isåfall när man tappar glassen precis när man köpt den.. tårarna stiger när jag tänker på det och man tycker eller jag iallafall att en liten bit inom en dog.
men trots detta vill jag hedra er som går igenom detta och överlever, ni som reser er upp och kan gå vidare i livet och lämna denna förlust bakom er. jag är fortfarande i gråt och sorg fasen men jag ska klara de!
ni ger mig hopp!
ville bara dela med mig om detta, det är viktigt att prata ut om de.

ne nu ska jag kolla igenom min packning o se hur mycket jag glömt!
hörs om några dagar,  finns på mobilen fuckers.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0