21.

vanliga och mycket idiotiska utbrott från min sidan, dagens gick till mamma.

jag: mamma, kan du hälla upp ett glas mjölk till mig?
mamma: ..sådär!
jag: hmm, usch det var inte gott med mjölk såhär tidigt på dagen..
mamma: nej jag vet, själv hade jag inte druckit de!
jag: ...VARFÖR GAV DU MIG DET FÖR DÅ?!!

eller en konversation från gårdagen..

mamma: Amanda, ska vi baka?!
jag: mamma, klockan är typ 9 på en lördagkväll.. chilla
mamma: ja, och?
jag: men jag kan inte äta dina kakor längre! vintern är över och jag vill helst kunna visa mig ute i sommar..!
mamma: men.. jag gillar dig även om du är tjock.
jag: hehe de låter som att du vill äta mig eller något hehe.
mamma: ..... nee eller vadå...?
jag: ... MAMMA, WTF?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0