18.

nu har äntligen min magvärk och ångest släppt, tack och lov. har först nu insett att jag har ett solklart ig på fysikprovet jag gjorde idag. hatar mig själv, hatar känslan av att sitta med ett prov utan att förstå vad det handlar om. jag som skulle släppa de där kraven och nöja mig med ett g i det jag tycker är svårt. tss, nu är det kört.. kan ju säga att jag var först ut ur klassrummet och att tårarna var nära!
FAST, jag fick tillbaka min svenska recension idag (nöjd med resultatet är väl bäst att tillägga!)och det var faktiskt ett litet plåster på ett mycket snabbt växande sår.

nu ska jag göra mer kaffe och äta mig tjock på mammas hembakta kakor. dom är underbara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0