MEN nästa vecka är det hultsfred!

ja, följderna av att tycka att midsommar är en överskattad högtid gör ont.
men först..:
varför ska man gå upp tidigt på morgonen och klä sig fint och äta sill innan man ens fått i sig frukost? de är bara äckligt och det ger en dålig start på dagen. och jag förstår inte heller varför man ska lägga ner tid och möda på att göra en krans som ÄNDÅ kommer dö innan hela festen är över.. och om ni tycker jag ogillar kransen så vill ni inte veta vad jag tycker om midsommar stången.
midsommar är överskattat för det slutar alltid på samma sätt, folk blir för fulla, det blir slagsmål vilket leder till olyckor och som pricken över i:et så REGNAR DET. hallelujah!
sen tar alltid jordgubbarna slut för fort med.. de är ett jävla minus!

min midsommar i stora drag innehöll:
vinfrukost med jordgubbar, hämta mathilda i eksjö, blåsa upp 30 ballonger i köket,
lyssna på juke box hits vol. 2, äta en jävla massa kex och ost + vindruvor och vattenmelon!
klappa kor, springa på ett fält, inse att vinet börjar ta slut,
köra moped ut i ett dike med mathilda som förare, ramla med mopeden med mig som förare,
och som avslutning, däcka framför tv:n tillsammans med en dålig film!

biverkningar efter midsommar 2010:
svullen fot, sönderskrapad armbåge, en stor blåsa på fingret och en ömhet i hela vänstra sidan av kroppen.

hallelujah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0