jag sitter i gräset som växer i takt med himlen.


jobba när det är strålande sol ute är idiotiskt och överskattat, speciellt om man står på ett tak och har livets bästa solplats och en radio med P3 på de högsta. ja, igår var faktiskt första gången jag kände i hela kroppen att jag har sommarlov, eller ja, vädermässigt iallafall.
efter jobbet köpte jag en vattenmelon och våldgästade johanna i brist på annat, den resan slutade med att jag somnade i solen och brände hela ryggen... värt!
seeeeen när jag kommit hem från johanna kom kevin och hämtade mig och så åkte vi till linas stuga. massa öl, massa godis, massa frågelekar och en liten film som avslut!
jag vet inte varför men jag var förjävla trött idag när jag skulle jobba, IGEN.
fuck, denna vecka tar aldrig slut.. oså gör den det imorgon! ;PpPPpP  yes imorgon bär det av mot jkpg och en efterlängtad emma, gilla (y)

hm jo men livet leker, peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0