hard work WORK!


arbetsdag 1:
jag har nog aldrig känt mig mer kvinnlig, jag har gjort allt man kan göra i städväg, dammat, putsat, vattnat blommor OSV! jag är helt slut! OCH ändå har jag gått med på att tvätta, städa och klippa gräset hemma hos pappa nu i veckan. kan ju kanske  tillägga med att det finns pengar inblandade.. MEN ÄNDÅ
jag är så billig
gör allt för pengar.

och nu ska jag chocka mig själv ännu mer och ge mig ut och springa..
jag tror jag är i något slags vodootilllstånd, jag styr inte något av det som händer just nu. inget alls!




Kommentarer
Postat av: Syrran!

Ojojojo shit syrran jag är så stolt över dig o imponerad. kan du smitta av dig lite till mig med? :D Puss på dig saknade lilla syster, du är grym! Ta hand om pappsen o adam från mig med. <3

2010-06-14 @ 19:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0