alienwalk @ Hultsfred.

efter lite taktiksnack med mathilda inför Hultsfred insåg jag att jag verkligen måste hitta en poncho. jag vill inte ha en regnjacka, jag vill ha en poncho!
men inte vilken poncho som helst utan en reflex/självlysande ponchojävel!
OHJA. HELL YEAH. GOD DAMN IT!
höh nice
ser det framför mig, det börjar bli mörkt på campingen, musiken har tystnat från scenerna men de tomma ölburkarna börjar klinga stämningsfullt istället. regnet börjar falla och tälten börjar fyllas,  jag vet inte vart jag är, jag vet bara att jag har ett enda tillbehör med mig, en reflexponcho..   regnet förtsätter falla, jag slänger snabbt på mig kappan, lite för snabbt t.o.m eftersom jag är lovligt alkoholpåverkad och får där av ett möte med den leriga marken.  på ett klumpigt sätt försöker jag ta mig upp på benen, yr och blöt fortsätter jag på vingliga ben framåt med ett leende på läpparna och ett lysande sken omkring mig..

jag ser mig själv som E.T.
och jag gillar det verkligen, jag vill ha Hultsfred nu! 
(jag önskar inte regn idioter, jag vill bara ha en anledning till att visa upp mig som en alien.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0