SOMMAR 1.0


vakna idag 05.30 var en sann utmaning och sitta på bussen från eksjö och läsa naturkunskap kl. 06.38 var OCKSÅ en utmaning! ganska förstårligt enligt mig men ja, kaffe + alvedon som frukost är min nya dunderkur för jag har varit överdrivet pigg hela dagen! de enda som fått mig seg är väl kanske regnet då, och att bussen körde ifrån mig så jag både fick skämmas och bli blöt inför hela skolan.. underbart är ordet..! haha.

nu ska jag försöka slita mig från tv:n och facebook och göra några god damn läxor! shit, det är ju faktiskt sommarlov nästa vecka och jag har fortfarande lite kvar, fyskiprov imorgon, naturprov på onsdag, svenska inlämning och eko projekt inlämning. tror inte det är något mer..? känns som att detta räcker!
HEJS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0