ja fast nej.

varför känns det som att alla har hunnit göra så mycket på sitt sommarlov redan? jag har inte gjort något, har inte ens hunnit sova ordentligt!
varje dag ser man på facebook hur alla är ute och umgås, de festar, badar och solar lalalalalaaa.. jag jobbar.
kul. verkligen skitkul.
varför ska jag göra saker som kostar pengar?
eller varför har alla varit så smarta och sparat pengar tills just sommaren förutom jag?
eller varför få alla pengar av sina föräldrar så de kan göra roliga saker hela dagarna förutom jag?
BLÖÖÖH.
jag går in i väggen.

eller, jag ska göra ett försök innan jag gör det. jag ska göra en traditionell lista (y).
om inte det funkar så funkar inget! kanske ett jobb men annars INGET.



men jag bjuder, trots allt, på en partybild. glad midsommar gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0