allt & inget, nu & aldrig.


förstår inte hur skolan menar när de säger saker som:
-mer sammarbetsvilja från min sida
-leva livet medans man är ung
-inga fler konserter på vardagar
- bättre prioritering på mina helger så de inte stör skolgången

sammarbetsvilja, what? jag går inte teknik för att jävlas med någon, jag gör mitt bästa vafan!
och ta gärna bort mina konserter och lås in mig på kvällarna så kommer du se att jag lever livet
bite me fucktards..
äh, bryter från och med nu all kontakt med skolan fram till augusti, dom ger mig huvudvärk.

men påtal om augusti 2010 så har jag hört att livets roadtrip kommer äga rum, ohja!
15 augusti, Anberlin i Örebro
16-17 augusti, All time Low i Sthlm & Gbg
alltså livet måste ändå någonstans gilla mig, kom igen bättre än såhär blir det ju inte?!

oh jo, ps, för er som vill anteckna, ny piercing idag med! nice (y)
efter en bra kväll i en stuga med Lina, Kevin och öl så ska jag nu dra mig mot min vän herr säng, ska trots allt jobba imon. fuck.
peace!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0