varje gång du möter min blick blir min värld en aningen större.


inget känns bättre än att ligga i sin egna säng, faktiskt!  det är helt underbart.
mathilda är också ganska underbar, om man tänker efter. hehe.
har spenderat de senaste dagarna med henne och det har varit super!
fast något som inte är så super det är att min rygg fortfarande inte har hämtat sig efter lördagskväll. jag gick och la mig i en soffa men vaknade under ett bord..
vad hände där egentligen?  jag själv har ingenaning. haha. men det är kul.
något som är kul är att jag ska åka och campa imorgon. i hultsfred. med emma och emelie.
jag har packat och insett att jag packat ner fel saker i fel väska. blir något att ta tag i imorgon. tror jag iallafall.

jag tror jag är kär i jacob med, han i twilight du vet. just de, han, precis. han som alla andra är kär i med!
jag och mathilda ville vara spontana och göra något förutom att sova och tänka på massa läskiga saker, (två skräckfilmer samma natt. för galet!) sååå vi åkte in till jönköping. chillade i parken. fikade med morbror mikael och hade mys på bion.

som ni kanske märker orkar jag verkligen inte skriva.
nu ska jag försöka sova. om jag inte blir nersläpad från sängen av något övernaturligt förstås!
hörs om en vecka. PEACE OUT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0