071710



DIG SJÄLV:

- Vad heter du?
Sanna Amanda Anita Isaksson.
- Vad gillar du att bli kallad?
Isak.
- Vad gillar du inte att bli kallad?
Ebba.
- Bor du i lägenhet eller hus?
Lägenhet.
- Dina bästa tjej-kompisar?
Några av dom bättre är ju Mathilda, Sara, Johanna & min syster Filippa.
- Dina bästa kill-kompisar?
Robin, Jocke, Linus, Sumba osv, beror på vad det gäller.

SENASTE OCH ÄLDSTA:
- Vad står det i ditt äldsta sms?
''Heyhopp hur mår du¿''
- Vad står det i ditt senaste sms?
''Sure :)''
- Din äldsta pojkvän?
Albin, den långe killen jag gick med i 3:an.
- Din senaste pojkvän?
En idiot från Linköping.
- Ditt äldsta ligg?
Har förträngt det.
- Ditt senaste ligg?
Klumpigt gjort av mig. Fast ändå inte.


FAVORIT:
- Svenska Tv-program?
Ullared, inget snack om saken!
- Utlänska Tv-program?
How I Met Your Mother, 2½ Men, One Tree Hill & Family Guy.
- Favorit band?
Många. Men högst just nu: Bring Me The Horizon, All time Low & Of Mice And Men.
- Favorit sport?
Utföra: Ridning. Kolla på: Hockey.
- Favorit färg?
Eh, lila, blå & svart. tror jag.
- Favorit ställning?
Hm, beror på vem man leker med.
- Favorit kändis?
Jesus.


9 SNABBISAR:
- Är du kär? Försöker undvika det.
- Är du hungrig? Alldeles för ofta!
- Är du uttråkad? Ganska.
- Är du kåt? Inte just nu.
- Är du lång? Inte tillräckligt.
- Är du oskuld? Alltid.
- Är du glad? Mer trött.
- Är du kristen? Alltid.
- Är du fet? Alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0