020710


att få sluta jobbet tidigare och få en bättre lön än vad man hoppats på är ett ganska bra plåster på såret efter de med hultsfred och allt.   jag har nu, sedan jag kom hem vid två ca, legat ute i solen och druckit öl och rökt mina efterlängtade cigg! (har faktiskt inte rör en på 3 dagar, bra gjort av mig måste jag säga)
iallafall, what ever, så ser jag nu faktiskt fram emot sommarlovet så som det ser ut nu (solen spelar en stor soll där ja)!  imorgon säger jag upp min tid hos pappa och börjar dra mig hem mot forserum och mamma + vissa vänner jag faktiskt saknat en del.  ska också dra ner till hultsfred på måndag för lite camping med emma och emelie i ren sympati för hultsfredsfestivalen. känns som att det kommer bli en upplevelse, gör helt enkelt det bästa av situationen.
nu ska jag hjälpa pappa med grillen sååå peace folks (y).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0