Torsdag.

Just nu är jag bara sjukt trött efter en galet bra dag!
Först skolan som va väldigt lugn och slapp, slutade vad 12 pga inställd matte.
Men vi har ''statestik & sannolikhet''s uppgifter att göra så då gick vi, jag, Jenni och Eve hem till Fillan för att göra dem. Det blev inte så mycket pluggande. Det blev krig, grädde och chockladpudding, öööverallt! I ansiktet och håret, flöt (y)
Sen drog jag för att färga håret på Began och Jocke. Jocke blev nöjd, Began blev nervös men jag hoppas han lugnar ner sig för det blev väldigt snyggt!
Sen efter det blev det pulkarace med Fidde, Rajje, Jocke och Pontus! Hade inte tänkt vara med på det eftersom jag inte hade kläder till det men vafan, det var kul som fan! 
Massa skoj med alla, åh jag älskar det. Älskar dagar som denna när man bara är med allt och alla och gör något, det äger (:

MEEEEN nu fryser jag så de blir att bädda ner sig varmt i sängen och försöka vakna tills imorgon, tack och lov att det är fredag imorgon! Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0