onsdag & sovdags.

Okej har för allmänhetens bästa lugnat ner mig nu och har bestämt mig för att inte döda idag.
Jag gick in i någon Tomas diLeva trans innan (fråga inte hur men badkar har en fantastisk verkan på mig), jag började tänka på hur dumt allt är och att det är lite mitt fel att saker är som de är. Han vill bara mitt bästa, han vill att jag ska lyckas senare i livet. Ahh, det var så jag kände i det varma, sköna vattnet i vårt lilla badrum, det var fridfullt. Men sen när jag kom ut och såg snön utanför fönstret och insåg att jag kommer frysa ihjäl inom en snar framtid gav jag upp. Fuck you Tomas, du svek mig.
Bring me the horizon på högsta, mycket högt klagande på alla och onödigt våldsam mot allt. Slagsmål mot sängen för att sedan bli besegrad av min egen fot. Jag fick alltså kramp, inget annat. Satan vilken kramp, hela hålfoten + stortån, men antagligen det enda som fick mig att bli lugnare. Tack Gud (y) men säg något nästa gång istället..

Ja men nej, nu ska jag göra mig iordning för sängen så jag imorgon kan vara på bra humör och vara den bra personen mina klasskompisar förtjänar att ha.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0