onsdag fast senare.


forserum at night.



Jag kom iväg till skolan idag iallafall, till slut, och jag fick ha mitt älskade snörugby! Pinsamt nog har jag längtat efter de nästan hela veckan. Men gissar på att det är fler som har, skulle vara konstigt annars. Klassen, eller Te09 överhuvudtaget är helt underbar, alla roliga och sköna människor gör det värt att ta sig upp till skolan varje dag för ingen dag är den andra lik! Jag ser verkligen fram emot att gå tre år tillsammans med dessa människor, kommer säga det många gånger och det är det värt, för det är så jävla sant!

Men idag har jag förutom försovit mig och trampat sönder min sko (fråga inte hur jag lyckas med allt..) fikat med min syster. Vi satt i säkert två timmar och bara pratade ut om allt. Hur skönt som helst. Sen bjöd hon på en semla och kaffe med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0