Tisdag snart onsdag.


dagens bitchpris, jag förtjänar det för mycket efter denna dagen..


Inte min dag idag, det är det i stor sätt aldrig och jag vet det. Jag är inte stolt över det och jag vill inte ha det så men det är , vare sig jag vill eller inte.
Min klassföreståndare, snobbig matte/fysiklärare har idag klankat ner alldeles för mycket på en och samma person, mig givetvis, Amanda Isaksson (självisk som aldrig förr). Jag kanske inte har stilen eller mattekunskaperna för att gå teknik som han fint påpekade men det är väl ändå gaaaanska mycket upp till mig själv eller?
Mitt fel om jag gör tre år av mitt liv till ett helvete, jag visst om plugget innan jag valde programmet så jag förstår inte varför han tjatar.
Jag tänker inte i vilket fall hoppa nu så jag får gå om, jag är kvar och skämmer ut mig och får IG på varenda matteprov tills rektorn hon själv kommer och slänger ut mig!
Jag skulle antagligen känna mig något värdelös och dum ett tag efter det och inte gå tillbaka till skolan för att kunna plugga och få ett jobb meene säger bara ett ord som beskriver hela storyn, V Ä R T. Jävla fitt föreståndare..

''IDAG ÄR EN BRAA DAG!''


Godnatt..


Kommentarer
Postat av: .

Äh, skit i det kräket! Kör på bara (;

2010-01-27 @ 18:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0