Fredag.




Denna dagen känns oerhört värd.
Bara inställda lektioner, på en fredag, hur underbart är inte detta?
Hur underbart som helst måste jag erkänna OM man hade varit hemma.
Men nej, här åker man till skolan i tron om att man ska ha lektioner.
Förbannade lärare som inte kan informera om saker..
Sen när man ska gå hem från skolan så får man massa samhällskillar efter sig som kastar ner en i snön, två gånger! Så nu fryser jag om hela ryggen eftersom tröjan givetvis åkte upp mitt i all panik.
Och sen så har jag insett den fruktansvärda faktan att jag inte kommer få se 30 Seconds to Mars eller August burns Red i mars, detta kan verka löjligt och ganska obetydligt för många men inte för mig, jag beöver mina konserter!
Det är en drog och just nu har jag världens abstinens, jag vill, jag vill, jag måste!
Men pågrund av bråk med den ekonomiansvarige, inte mig själv då utan huvudkontoret så att säga så blir det ingen sponsring till något som inte kontoret gillar. Underbart det med..

NU ska jag fortsätta lyssna på musik och försöka lugna ner mig lite, det är ju trots allt helg, hallelujah.
HEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0