-

Lev med att jag inte kommer ha en fin blogg, för designen är cp.

Men iallafall, jag vet vart man skriver nya inlägg iallafall och det är väl det som behövs OCH är huvudsaken med en blogg. Typ.

Senaste nytt i Amanda's värld, printa om ni vill övertala er själva om och om igen om att detta faktiskt är helt sant, jag, Amanda Isaksson ska börja träna. Hör och häpna gott folk! Herregud, vad har flugit i henne kan man undra?! Ja, jag kan ju bara säga att min mamma inte trodde jag var riktigt frisk eller nykter för den delen när jag gav henne beskedet om detta livsomställande faktum.. Men det är sant, fixa gymkort på måndag förhoppningsvis med Fillan. True story.
Och träningen är inte allt, jag har gått på min andra termin på Teknikprogrammet och jag har inte dött än. Ganska otroligt måste jag säga, speciellt när jag haft seriösa tankar om att både byta linje och flytta. Men de blir inget med det, jag gillar min klass alldeles för mycket för att kunna lämna dem nu. Klassen är som en kattunge, när den är nyfödd så skulle man lika gärna kunna vara utan den, hemskt nog men det är sant, den är blind och ka inte göra annat än att äta. Men när den har blivit sa 8 veckor eller en termin så kan man inte släppa den! Den är helt enkelt för lekfull, gullig och mysig för att vilja vara utan alldeles för länge. Ehh, jag jämförde nyss min klass med en kattunge. Eh, ja men iallafall så blir jag kvar, det var dit jag ville komma..

Nu blire sängen, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0