-

Nu ska jag utnyttja min blogg tilll max och skriva om något som verkligen bara rör mig, och som får mig att bli mer eller mindre stämplad, till vad kan ni kanske räkna ut själva..

Jag måste göra något åt mitt hår! Jag tycker just nu att det är så sjukt tråkigt, brun, röd, svart, lila aktig färg med hårförlängning. Jag kan inte bestämma mig vad jag ska göra med det! jag funderar på att typ klippa till lite lugg, inte rak Lady Gaga- lugg utan en mer ''lugg-fast-ändå-sneluggs-aktig-lugg'', med andra ord allt hår fram så de bildar en helt vanlig emolugg.. Me like. Och sen färga de mörkrött. Eller någon annan ball färg! Eller så ska jag göra blonda slingor i, det är ju faktist sommar snart (när istiden drar sig tillbaka..).
Jag behöver hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0