-




När jag tänker efter så måste det vara ganska kul att vara mig, jag är inte skitsofren jag menar bara att jag inte märker hur kul det är själv förrän efter ett tag..
Jag fick en beskrivning idag av min ena killkompis när jag nästan kom försent till första lektionen,
''du är den där förvirrade personen som inte riktigt vet vad hon gör eller säger men skrattar åt det i vilket fall OCH alltid av någon konstig anledning hat flyt i vad hon gör!''. Ganska sant. Jag är mycket förvirrad av mig, det är ett under att jag inte tappar bort mig själv ibland!
Speciellt när jag är trött + stressad + förvirrad! Då är hela huvudet som en jävla cirkus..
Men jag gillar mig själv ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0