-

Jag är den där tjejen som egentligen aldrig ska vistas i ett kök. Jag har alltid en förmåga att få allt att bli katastrof, magiskt nog, och det är inte för att jag är en del av Harry's gäng (100% mugglare, jag svär) utan det är något annat. Jag tror jag går och tänker på annat, eller så tänker jag att jag tänker på något annat.. Hm. Jag vet inte. Men något sånt.
Pga detta just nu växande problem så har jag tagit mig friheten att sätta ihop en lista på alla köks katastrofer jag har haft hittills i mitt liv..

7. 1 nudelpaket utan vatten i en mikro, inte så bra.
6. 12 nudelpaket, en kastrull. katastrof!
5. 10 skumtomtar i en mikro, lika med katastrof!
4. en plastbunke med popcornkärnor i + en mikro, lika med katastrof!
3. varm platta + ''kolla om plattan är varm handen (hela handflatan) på en platta, katastrof!
2. ta ut en kastrull ur ett skåp, ramlar bakåt och slår kastrullen rakt på näsan, aj!
1. mammas finaste salladsskål (i glas) på en varm platta. pang! 


Jag är som sagt pinsamt bra på detta med mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0