-

 Lever igen, nästan iallafall. Det är sjukt vad man tappar tidsuppfattningen och all vett över huvudtaget på nightgibb. Aj, kände töntstämplen där mot pannan..
Men det är faktist kul, rätt folk och rätt spel (alltså inte WoW) så blir hela natten sjukt kul!
Men det är som på fyllan, jag förstår att spelnötare inte är ute och festar, dom kommer då bara få uppleva denna ''dagen-efter'' känslan en gång till! Komma hem efter en natt framför datan är fan inte bättre än att komma hem full kan jag lova. Been there, done that så att säga..

Idag har jag börjat med mitt nya schema. Ska nog inte klaga allt för mycket, har sovmorgonar, slutar tidigt, har hyfsat långa raster med så det är väl bara att le och se glad ut. Men nu ska jag äta en till apelsin och sätta mig framför en annan data och kolla på film, har ändå inget bättre för mig och har inget bra att skriva. Eller, det snöade idag, massor! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0