-

När det kommer till att börja ett nytt liv så har jag nog med all säkerhet tagit hem priset för att vara sämst på det! Enligt mina noggrannt genomtänkta planer över detta liv så ska det börja på måndag, vet inte varför men det känns fel att börja mitt i veckan, och så ska det hålla på tills jag verkligen inte orkar mer. Planerat som fan, glöm inte det. Men nu kommer dagens funderare från min sida, när man ska övergå till ett ''nytt'' liv, och då kan det vara vilket liv som helst antar jag, MEN ska man öva på det innan? Alltså typ ha en förberedelse vecka eller liknande så de inte bara kommer som en chock. Eller ska man göra som mig, idiotiskt nog, frossa i allt som har med onyttigheter att göra (ett pack cigg och chips) innan jag till största del stänger ute dem från mitt liv..  Någon som vet?

smile for the camera - armor for sleep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0