Lördag, igen.

MUSIKLISTOR.

En del personer har förstått att jag gillar musik, att jag gillar att gå på konserter, och svaret till det är enkelt:
Ja jag gillar det, MYCKET!

Så nu har jag tagit mig tid att göra lite listor ( jag har en kärlek till listor) på band jag vill se eller har sett och vilka jag anser vara mest värda att se live.

Bästa live
  1. Bring me the horizon
  2. Enter shikari
  3. All time low
  4. Alexisonfire
  5. You me at six
  6. Paramore
  7. Slipknot
  8. August burns red
  9. Underoath
  10. Rise against
Vill se
  1. Bullet for my valentine
  2. Silverstein
  3. A day to remember
  4. Green day
  5. Parkway drive
  6. Muse
  7. Asking alexandria
  8. Aim for the sunrise
  9. We the kings
  10. Alesana
Vilket liv jag haaar! (y)Men jag älskar min musik.




Oliver Sykes, Bring me the horizon, pure love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0