Torsdag.

Hemma nu, gud vad skönt.
Sitter i min nybäddade säng i mitt nystädade rum, gud vad skönt.
Gud vad bra, gud vad bra.
Jävla gud, hatar honom.
Han har nog missat meningen med vad som är rättvist och inte,
vilka som förtjänar vad och inte här i livet.
Eller så kanske han bara är en sån där Gamer, lämnar allt åt slumpen.
Verkar lite som så just nu, hyggligt du Allsmäktige.

Men trots all denna negativa auora jag har runt mig så har det varit en bra dag!
Eftersom jag dissade friluftsdagen igår möttes jag av en sur Fillan idag, förlåt men helt seriöst var jag inte på tillräckligt bra humör för att gå 10 km i snö och blåst.. OM jag hade varit full så hade det varit en annan sak. Måste erkänna att jag är en jävel på att gå ut och gå då!
Sen iallafall efter skolan träffade jag Pontus och åt pizza med honom, trevligt, trevligt! Och efter det träffade vi Kasper och Jocke en liten stund, dom har tydligen fastnat i något vitaminberoende. Jocke klippte sig för några dagar sen och tyckte att det blev alldeles för kort så han kommer nu i några veckor dricka vitaminer och masera sin hårbotten tills allt vuxit ut igen! Good luck with that my friend (y).

Men nu funderar jag starkt på att äta upp mitt godis, mm underbara godis, för att senare ta mig an en fight med min roddmaskin. Igår vann den överlägset men idag är jag sjukt pepp på att bara döda den!
Får se hur det går. Kommer antagligen sluta som igår men skam den som ger sig!
Hoppet är det sista som lämnar människan liksom. Ja, så allvarligt tar jag min träning!
HEJS!



vill bara tillägga att om inte roddmaskinen dödar mig så gör matten det..
fyfan för denna matte b alltså..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0