Tidig onsdag.

Trött men kan inte sova
Snälla säg inte att detta ska börja igen!
Jag som nyss kommit över det där med att inte kunna sova,
jag vill så djävulskt gärna just nu vara kvar i min ''sova-hela-tiden-fas'',
jag behöver den.

Idag har jag insett jag är i stort sätt ensam om att INTE kolla på Paradise Hotel.
Varför? Enligt mig borde ingen kolla på den för det är sämst. Blåsta personer som snackar skit om varandra och sprider dålig munhygien vidare. Mm, fint.
Det enda bra med det är att jag lärde mig alla Dödssynderna när den där jävla reklamen gick på tv:n hela tiden.
Sa ju att jag inte behövde konfermera mig mamma för att lära mig ngt (y)

Idag har jag plckat in nya vuxenpoäng och pengar, jag har jobbat! Varit i en kiosk i några timmar där jag endast druckit kaffe och läst, måste erkänna att jag är helt slut..
100 i timmen, korv, kaffe och lite hockey. Vad klagar jag över egentligen?
Nu ska jag nog sova lite, eller så ska jag fortsätta med alla konversationer jag har på msn, nu ör de verkligen fult pådrag kl. halv 3 på morgonen!
Funderar på att terra Fillan lite mer för att få henne att dissa friluftsdagen imorgon, jag orkar verkligen inte frysa ihjäl i 10 km, jag vägrar! 
GODNATT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0