fortfarande lördag.

ne, jag skiter i detta nu!
nu ska jag med stormsteg gå mot toaletten och tvätta bort allt smink, dra på mig de fulaste men dock skönaste kläderna jag hittar och sedan gå och dö framför tvn (som antagligen visar en film man redan sett 100 gånger eller inte ens vill se, brukar vara de man får välja på) med en eeenorm chipspåse. känns som en sån dag idag, är verkligen inte sugen på att festa. eller egentligen så är jag väl de men jag vill sova i min egna säng! all kärlek i världen till de som erbjuder en sängplats (mathilda!) men sin egna säng är alltid på något sätt bäst.

på tal om festen igår, från och med nu ska jag dricka saft vid sånna tillställningar! inte ens jäger kan man lita på längre, förjävligt. mene kul hade jag och bra mådde man ju så ska väl inte klaga alldeles för mycket, och de man inte minns har man inte ont av (y)
haha, gillar mig själv ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0