for never and ever.

jag har en blåsa i munnen, och den gör jätteont.
jag har fortfarande läxor kvar att göra, inte lika många som igår men de finns.
jag gillar inte heller att sj styr mitt skolliv men de gör de iallafall, idag var tåget inställt vilket förstörde hela min morgon som nu gått vidare till dag och slutligen kväll. jag kom alltså inte iväg till skolan.
funderar starkt på att bada, kanske somna i badkaret och vakna någon annanstans, hade inte varit fel just nu.
hmm känns lite som att jag vaknat på en emo sidan idag, igen.

men trots allt så finns det en kille som alltid får mig att må bättre
en räddare i nöden
en ängel
my man in all situations
Pontus Eklöf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0