all the right reasons

första dagen i skolan idag efter lovet och jag är förvånansvärt pigg måste jag erkänna, speciellt med tanke på att jag gick upp 05.15 idag på morgonen. 2 timmars sömn, inte illa!

läste min kära, fina, underbara vän Sara's blogg innan idag och insåg att jag i stora drag har lika konstiga sovvanor som henne. dygnsrytm är något jag aldrig riktigt haft och troligtvis aldrig kommer få men vad gör det när man kan leva med det? tanken att en människa i genomsnitt sover en tredjedel av sitt liv får mig att vissa dagar inte vilja sova alls! tänk all tid man går miste om. men också samtidigt kan en tredjedels liv av sömn vissa dagar verka som oerhört lite..  antar att jag inte har någon mellanlandning där. sova mycket eller inget alls!

ja och nu tillbaka till min ständiga kärlek, snön. idag har det med all säkerhet kommit ca 2 meter till av denna fruktansvärda vita djävulsskiten.. men trots de så var tåget ENDAST 20 min sent idag på morgonen, men vänta så länge i 24- var inte något att rekommendera.

nu ska jag vara en duktig flicka och försöka kolla igenom min matte, har fått ännu mer att göra. hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0