all because of you



antar att det är fler som delar tanken med mig om denna snö, fortfarande. tror jag har skapat en besatthet till den.
men vad ska vi svenska medborgare göra av den? det är min fråga för dagen. för just nu är det mycket snö överallt!
med tanke på att all snö någongång kommer  att smälta är det kanske bäst att redan nu ta reda på hur vi ska hantera en eventuell översvämning! usch, jag hatar när det är blött..
jag hoppas innerligt på att det blir kramsnö en dag, eller kanske två, för då, ja då jävlar ska jag tillbringa en hel dag till att rulla ihop all förbannad snö, så som man gör när man ska göra snögubbar, fast jag bara rullar ihop de och placerar mitt ute på en äng i hopp om att Gud eller SMHI ska ta tillbaka de!..

1 på inköpslistan: dykardräkt + gummistövlar!
2. en specialgjord megastor disktrasa, eller svamp om det är bättre.
3. sist men inte minst, en gummibåt. har alltid velat ha en så lika bra att passa på! jag kan göra den till min alldeles egna Ark.. sweet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0