lördag.

Har börjat få lite småångest över att skolan börjar på måndag igen. känns inte som att jag gjort något bra av detta lovet, sovit kanske men hur kul är det egentligen? skönt men inte jätteroligt..
sen har jag fortfarande inte gjort min matte heller, åh jag förstör verkligen mitt egna liv när jag skjuter upp saker till sista sekunden. och som om inte detta vore nog så har det kommit ännu mer snö ute, gissar på att alla redan visste  de (!?) men lika bra att berättade, ifall, ifall.
och det är inte bara för att jag inte åker skidor eller håller på med snörugby på fritiden utan nej, jag vill kunna använda min skinnjacka igen! älskade, fina, sköna skinnjacka..


p.s stort tack till mathilda och hennes blodigelmun med. den sätter sina spår så att säga! puss på henne <3



izaac & goatseboii!


stan + bio med sötpojkarna!


(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0