Onsdag.

Trots mitt bristande intresse för OS och allt som har med det och göra så kan jag inte komma undan en inre glädje jag just nu känner för världens bästa Björn Ferry, herregud vilken kille!
Måste bara säga att det är inte många som får mig att skrika åt tv:n så som han. Och sen när han korsade mållinjen som guldmedaljör, shit, tårarna var inte långt borta..
Grattis Ferry, vi älskar dig!

Förutom denna glädje så har min dag varit vanlig. Suttit hemma, försökt plugga matte, kan säga att det går inte! Verkligen inte! Och jag har 3 sidor jag måste göra innan detta lovet är slut.. Gud hjälp mig.
Förövrigt så har jag inte så mycket mer att säga, är fortfarande förbannad över att jag missade semledagen igår. Fan, det kommer seriöst ta lång tid för mig att komma över detta..
Vet inte om det är för att jag som liten var tjock eller om jag bara är väligt sockerberoende men jag älskar semlor!
Jag menar, vem behöver kakor, godis eller tårtor när man bara behöver semlor! Semlor uträttar alla behov som finns när det kommer till att antingen gå upp i vikt eller bara tröstäta. Typ. Har jag upptäckt iallafall.
Men säger bara V Ä R T!

Nu blire att försöka mig på åtminstonde en matteuppgift innan facebook äter upp mig levande inför natten. Jag har som vanligt vänt på dygnet helt, underbart.


ungefär såhär glad är jag när en mattebok ligger uppslagen i knäet på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0