Söndag.

Måste bara börja med att gårdagen var mycket bra!
Jobbade några timmar för att tjäna pengar och snacka skit med Jennifer, ganska behövligt måste jag erkänna,
sedan blev det hem till Mathilda för att byta om, träffa nytt folk, dricka för deras del och sen dra till pinnen för att lyssna på förvånansvärt bra musik, positivt överraskad över detta.
Men efter, pågrund av kyla och hög lathet från min och Mathildas sida drog vi hem och stekte ägg medans de andra stack på efterfest.
Mysa och röka under täcket med Broman är ganska oslagbart måste jag säga!

OCH idag när jag kom hem vet jag inte vad som flög i mig men jag städade hela lägenheten åt mamma. Jag skulle egentligen bara diska för att vara snäll men det slutade med att jag dammade, dammsög, vädrade och skurade golvet också. Om inte mamma hade kommit hem så tidigt som hon gjorde hade jag med all säkerhet pantat flaskor, köpt blommor och bakat med..
När jag har lust är jag kapabel till det mesta ska ni veta.
Men det värsta av allt är att jag gjorde detta från första början på grund av att det är en speciellt dag idag, det är en dag som jag själv inte gillar alls för att den är så sjukt överskattad.
Alla fucking hjärtans dag ladies and gentlemans.
Visa kärlek och knulla kan man göra vilken dag som helst, det borde inte finnas ett datum som säger till om något sånt.
Och sånhär är jag inte för att jag själv är singel, halvt feminist och har en stark passion för att tröstäta så jag går upp 15 kilo på en dag för att jag i min ensamhet inser hur ensam jag faktist är, NEJ så är absolut inte fallet!
Jag är stolt singel och en stark självstående kvinna i sina bästa år som verkligen inte behöver någon omkring sig! Jag kan, om jag bara vill ge mig själv roser som man bara skadar sig på, en ask billig choklad från Ica och tillomed en småskön kram om jag bara anstränger mig..
Tja skitso..

Jag hyllar tillomed Kanelbullensdag, Våffeldagen och Semledagen mer än Alla hjärtans dag.
Och med detta kan jag bara tillägga att det är ett under att jag inte rullar fram, jag kommer dö pågrund av mitt ätande, det är jag just nu sjukt övertygad om.
Men det är ju som de säger på facebook, ''Fat people are hard to kidnap''.. hehe, har aldrig känt mig tryggare.

Men jaja jag kom som vanligt inte fram till något med detta inlägget heller men iallafall,
trots mitt stolta singelliv ska jag nu träffa männen i mitt liv,
Mr Ben & Jerry och Sir Oliver Sykes, SES.



when im sad, im stop being sad and become A W E S O M E instead! True story..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0