Tidig måndag.

Jag kanske är dålig på att uppdatera.
Sucks to be me..
Men jag är bakis, har varit hela dagen, det äger
gårdagen ägde!
orkar och tänker inte berätta allt som hände men det var mycket OCH bra
Jag har aldrig insett innan att det faktist är roligt att vara bland folk man inte känner
folk berättar saker de kanske inte borde nämna eller skulle nämt om det var en helt annan situation men i ett rum fullt men folk man inte känner ELLER kommer lära känna så blir det helt plötsligt inte så svårt att lätta på hjärtat. 
Tydligen. Kännes som att alla biktade ett tag.
Vara i Nässjö med samma folk hela tiden kan bli jobbigt i längden, (alla-känner-alla,-händer-ngt-vet-alla-de-en-dag-senare..)
Ni vet vad jag pratar om.

Jag borde verkligen sova just nu men har precis köpt en bok, Nikki Sixx (från bandet Mötley Crüe), hans självbiografi. Jag har fasnat för sånt där, efter att ha läst om Marilyn Manson så blev det helt plötsligt kul att lära sig hur personer verkligen är eller var enligt dem själva, utan att behöva rota sig till det. SÅ godnatt eller om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0