Tidig tisdag.

Världsbråket är nu över,
jag och blogg.se har kommit överens nu efter en hel kväll av bråk och jag får tillbaka min rätt att skriva i MIN blogg.
Vet inte hur många gånger jag var nära på att kasta ut hela datorn genom fönstret alltså, satan.
Men nu är det lugnt iallafall.

Enda anledningen att jag ville skriva igår var att jag var ute och gick i över 1 timme, mhmm, ganska imponerad va?
Det är jag iallafall! Vet inte riktigt vad som hände men, som vanligt, men synd att klaga när man får kondition och luft på köpet. Men en sak jag nästan är mer stolt över är att jag INTE gick förbi affären och köpte godis för att fira allt detta med!

Sen har jag kommit på att jag hatar livet med när jag inte har pengar. Budget-Amanda kom på besök igår och insåg att jag måste jobba röven av mig för att jag ska kunna göra det jag vill.
- west coast riot 17 juni  695 :-
- metaltown 18-19 juni  1450 :-
- pier pressure 20 juni  695:-

Sen går det ju ryckten om att Green day kommer tillbaka till Sverige den 5 juni (!?!?!?!?!)



Döda mig så jag har en anledning till att slippa jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0