Sen tisdag.

Hemma från jobbet nu, eller det var ett tag sen men iallafall. (dagens minus: Johannes dissar, igen! hah)
Fryser ihjäl för det är verkligen äckligt kallt ute.
Nästan varmare att vara i hockyhallen..
Heh, känner mig verkligen svensk när jag klagar på vädret.
Är det för att vi tror vi har det så bra annars men ÄNDÅ måste ha något att klaga på?
Hm kreativt Sverige, skyll på vädret bara, gör det, blunda för de riktiga problemen (y)

Och just nu är jag sjukt trött MEN kan inte sova. Igen.
Vafan är detta om?
Jag har haft det såhär redan och orkar inte med den EN GÅNG TILL..
Fan.
Jaja, om jag orkar blire ett inlägg inatt igen, annars kommer jag antagligen sitta och läsa min underbara Nikki Sixx-bok.
Fan vad sjuk den är. Men på ett bra sätt.
Som mig.

TJAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0