Sen onsdag.

Man blir verkligen underbart glad när folk, i många fall ens vänner inte lyssnar på vad man säger.
Tjejerna i klass Te09 klarar sig, dom är inte sånna, innerst inne
men andra som inte verkar veta att ett nej är ett NEJ eller sluta faktist betyder SLUTA!
ni ligger jävligt högt upp på minus-listan idag och mycket troligt ett tag framöver..

Annars idag har jag gjort ett tappert och vågat försök till att sova för det är snart lov, tack och lov
men det går inte, fick kanske ihop en halvtimme av tre möjliga. Ganska dåligt.
MEN får hoppas att det släpper snart, har nog kommit på varför allt är som det är just nu
men klarar jag bara imorgon med så kommer det förhoppningsvis bli lugnare senare fram.
BEHÖVER SÖMN.

Nu ska jag, som vanligt vid denna tid, sätta mig med min bok och läsa meeer!
Sen måste jag planera helgen med, jobb, jobb och lite mer jobb.
Fredagkväll 17.30-21.00 och heeela jävla lördagen 12.15-19.30
Livet leker verkligen med mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0