Sen måndag.

Sitter just nu på samma plats jag suttit de senaste 5 timmarna.
Jag är verkligen sjukt bra på att sitta still, tråkigt nog, har hört att det inte är så bra för kroppen..
Men..!

Läser fortfarande på min nyinköpta bok, droger droger bara massa droger, och min nyinköpta tidning Rocksound.
Bring me the horizon var på omslaget så kunde inte låta bli. Mmums.. Oliver <3
Men som alltid när jag har köpt något att läsa så blir jag stillasittande på samma plats i timmar!
Och så läser jag det jag vill läsa och inte borde..
Lite synd, hade varit ganska bra annars. Världens drivkraft! (y)
Menmen, nu ska jag försöka göra åtminstånde 1 läxa innan jag somnar
GODNATT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0