Sen fredag.

Tack Sara och Filippa för en bra kväll i Jkpg med mat och bion Valentine's Day. Den var riktigt bra och riktigt rolig, rekommenderas verkligen!
Tack skolan och all snö så vi äntilgen fått gå på sportlov, lov och ledighet har alltid en stor efterfrågan efter sig konstigt nog.
Tack för mitt jobb, trots att det är segt men jag får som sagt pengar för allt så jag är nöjd!
Sen tack till mig själv för att jag överlevt ett år till med hälsan i behåll, imponerad måste jag faktiskt erkänna att jag är av mig själv. 1 år kan ibland verka så länge men egentligen så skulle det lika gärna kunnat vara igår för min del.
Vissa saker kommer man bara inte över, och i detta fallet så kanske det är meningen. Man ska väl inte bara glömma någon som man en gång för längesen brydde sig så mycket om. Gå vidare, se framåt och lämna saker bakom sig tar tid, och jag vet snart inte vart jag ska få mer tid ifrån?
Men jag saknar dig och jag tänker på dig ofta, det ska du veta.
Och nu när allt kommer omkring så kanske du har det bättre nu än vad du någonsin hade haft det här.
Vissa sår är för djupa för att det ska kunna läka ihop av sig själv.

Men jag förlåter dig, för allt.
jag älskar dig.
r.i.p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0