Måndag.


Har inget bra att skriva, igen men jag gör det för dig Johannes.


Skapligt lugn helg. Dog nästan men det är väl bara en del av helgmyset.
Hyggligt bra skoldag. Massa matte jag inte förstår som vanligt men överlever. Kanske.
Vill mer än gärna ha sommar nu med, kylan och all snö tar livet av både mig och troligtvis många andra.
Mmm, sommar. Värme, sol, musik, fest. Det är vad min sommar ska innehålla, kanske jobb med med det får inte vara med på listan, de bara förstör..
Fick veta idag att A day to remember ska till West Coast Riot och att Bullet for my valentine spelar på Metaltown, älskar livet ibland alltså!
Annars inget annat. Eller massa jobb men får ju pengar för det så det är lite synd att klaga faktist, jag gör liksom inget och får ändå betalt för det. A W E S O M E.

Hm ja, om folk förstod att man faktiskt inte skulle klaga så mycket.
Speciellt om småsaker.
Men ska väl kanske inte säga något, jag är väl Klagaren hon själv i vissa fall.
Ja i vissa fall är jag förjävlig på att klaga!
Men jag vet iallafall att jag gör det, tack och lov för detta!
Haha, jag är misslyckad på ett helt underbart sätt
Grattis Amanda.


Sommar,  jag saknar dig Broman. Det gör jag verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0