manage me, im a mess.

den som önskade sig en vit jul eller snö överhuvudtaget måste vara jävligt glad just nu..

och förövrigt är det inte min dag idag heller, hah som om det har med snö och göra men det är inte det. jag har ingen riktigt klar uppfattning om varför det inte är det men jag antar att det har lite med snön att göra, på någon sätt har det utlöst ett larm till min vän klaustrofobin. tanken att det ska komma mer snö, upp till 4 dm får mig att må dåligt, tex när jag vaknade idag var halva mitt fönster täckt med snö, antar att ''instängd'' är ordet jag söker..
och jag gissar att biverkningarna för denna ''snö-depression'' är dålig sömn, somnade inte förrän säkert fem i morse och när jag vaknade och hade insett och smält paniken av att jag var insnöad insåg  jag också att jag hade eller har sjukt ont i naken OCH ont i en tand. seriusly God, this is not fun anymore.
men antar att detta går att tröstäta bort med, eller?
hah, emobreakdown
antar att det enda bra med detta är att jag kan skratta åt det, sen om det är hälsosamt eller inte går ju att diskutera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0