Fredag.

Trots en bra och kall dag så är jag på det sämsta humöret man kan vara på, innerst inne.
Jag vill bara låsa in mig på mitt rum och sitta där tills.. ja, saker och ting blir bättre.
Fast det kanske är för mycket att be om?

Innerst inne är jag så trött på allt och alla just nu.
Allas beteende och framförallt mitt eget går mig på nerverna!
Är det ingen annan som märker att vi snart äter upp varandra?
Inte bokstavligen såklart men vi är så nära inpå varandras liv så det är äckligt.
Ja, äckligt är fan ordet.
Och vårt begär att få veta saker för att senare sprida det vidare bara växer.
Och för vad? För att ha något att prata om när det är tyst?
För att få mer vänner? Eller bara bevisa att man är med i leken och vet vad alla sysslar med.
Hur kan alla vara så dumma? Hur kan JAG vara så dum!?
För jag gör det. Jag undrar, jag frågar, jag vill helt enkelt veta. Alla andra gör det, dom undrar, dom frågar och ger sig inte förrän dom vet hur det ligger till.
Jävla småstad, inte en gång till.
Jag vill härifrån.

Ska inte skylla på alla andra när det egentligen jag som är mitt egna stora problem, jag hatar hur jag är just nu och vill bara sluta bry mig om allt, men
att skylla på alla andra och bry sig lite för mycket visar sig vara enklare än stå emot. Som alltid.

Ni kanske förstår nu varför jag vill låsa in mig själv..


Funderar starkt på att koppla bort allt i helgen.
Telefon, msn, FACEBOOK, you name it,
bara för att få tänka ut så jag inte blir en tickande bomb som snart har ihjäl någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0