you had me at hello.

bara för att det har varit ett underbart väder (galet mycket sol, nästan 20+, lagom vind och inte ett moln på himlen!) idag så ska jag börja med att säga att i natt sov jag 3,5 timmar! en liten förbättring tycker jag allt, och som sagt bara för att det har varit så bra väder idag (massa mycket sol och varmt, varmt, vaarmt!) så vill jag inte förstöra allt med att lägga till ett ''ENDAST 3,5 timmar'', de känns så elakt på något sätt. jag uppskattar ju solen och den extra timmen av sömn!
hm ja, men i vilket fall så är jag säker på att solen iallafall har fått mig att göra något väldigt ovanligt idag! jag har tränat och seriöst tränat nu, jag och min syster var ute och powerwalkade/joggade 9 km, 9 KM!! galet långt och galet skönt måste jag säga, ska bara försöka få detta att bli en vana nu med. 
MEN allt detta firades såklart med glass i slutändan, mums!

nu ska jag sätta mig med min svenska och engelska så de kan bli klara någon gång! samt föööörsöka som så jag är pigg imorgon till att ut och fota med vidvinkelobjektivet jag fick idag! det är bara 10 mm så det blir ingen jätteskillnad men ändå jävligt kul faktiskt (:
men som sagt läxor, HEJS!







huskvarna @night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0