in my head.


vet inte vad jag vill längre, förstår inte vart alla mål och önskningar försvann
vet inte vem jag är längre, förstår inte hur jag blev sånhär
vart kommer tårarna ifrån, vad är det som ger mig ångest
ärligt talat så vet jag inte, jag vet ingenting nu förtiden
jag får ingen ordning på saker längre

har aldrig haft så bra personer runt mig som jag har nu
dom få jag kan lita på, dom få som får mig att må bra
ni är bäst, mer än så tillomed
jag älskar er
lämna mig inte, jag behöver er nu mer än någonsin

snart är det natt igen
snart börjar allt om igen. som varje natt den senaste tiden. samma sak, om och om igen
tusen nålar, tusen bitar
börjar förstå vad Lena Ph menar med sin låt ''ont'' nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0