that's what you get when you let your heart win.

när jag säger att jag försvinner in i min egna lilla värld som jag gjort idag så gör jag verkligen det, tar det liksom heela vägen. det är bara jag där, i mitt rum som då brukar vara nystädat bara för att det på något sätt ger mig inre frid, eller så är det bara en tvångstanke. jag sätter på musik, ibland högt, ibland lågt beroende på hur jag känner mig. ibland med bring me the horizon, ibland med all time low beroende på min sinnesstämning. idag har hayley williams från paramore fått fylla mina öron, gud välsinge hennes röst! och med detta + tända ljus och nybryggt kaffe och en fridfullt sovande katt i armarna slår jag mig sedan ner i min slitna skinnfotölj och ritar, ohja jag ritar igen! vet inte hur längesen det var men jag gör det och det känns bra, förjävla bra rent ut sagt!
mitt rum, min fristad.
så jag mår nu vill jag alltid må
idag mår jag bra, förjävla bra.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0