Söndag.

söndagar. inget fel på dem egentligen, dem blir vad man gör dem till helt enkelt, precis som allt annat. idag är sista dagen på påsklovet, synd enligt vissa men solen har ändå varit framme, man har kunnat vara ute och gå utan en stor vinterjacka! och jag kan tänka mig att det är många som kommer hem eller åker iväg idag till åre, sälen eller något annat skidställe för att njuta av ledigheten lite längre eller av att äntligen få vara hemma från all snö. hur underbart som helst. verkligen.
för vissa.
för oss andra som inte är aktiva på ett lov eller njuter till 100 av att solen är framme så var söndagen idag hemsk.
och jag tror snart att min söndagsångest snart bryter ut klassisk panikångest. jag som var helt säker på att lite glass kunde bota sånt här.. men nej, det ger bara andra problem.


har fortfarande inte vuxit ifrån att gömma mig under en filt och leka
att jag inte finns. tanken gör mig glad ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0